.

.

Etykiety

13@rts 13arts album Artimeno Beskidzka Podkówecka bierzmowanie biżuteria blejtram bombka Boże Narodzenie budka candy cardabilities chłopiec chrzest Craft Szafa Craftbar craftpassion Crafty Moly czeko-kartka czekolada dar ołtarza dla mamy dla wychowawcy drewnianaskrzynka dyplom dziecięca dzień babci dzień dziadka Dzień Kobiet dzień nauczyciela dziewczęco Eko-Deco embossing exploding box fabrykaweny FloraBella foamiran folk Galeria Papieru Galeria Rae galeriapapieru goscrap grafikijanet haft matematyczny imieniny jajka janet jesień kalendarz kartka kartka męska kartka. męska Kartkowe ABC kobieco komunia koniec roku kopertówka koszyczki kotyliony kurs kwiaty ręcznie robione laleczka latarniamorska Lemoncraft LO Magiczna Kartka magicznakartka MarianneDesign media męska MojoMonday na kartę podarunkową na kasę Namaste narodziny notes obraz opakowanie opakowanie na czekoladki opakowanie na pieniądze osiemnastka ozdoba choinkowa pamiątka parawanik patchwork PiątekTrzynastego podziękowanie pojemniki pożegnanie prima Project Prezent projectprezent projekt 366 przedszkole przepiśnik przydasie pudełka Rapakivi rękawica rocznica rodzice chrzestni Rosy Owl ScrapAndMe scrapbutik scrapiniec składak słodycze SnipArt snipart chrzest srebrne wesele StemelliKartoon stojak studio75 ślub ślubne ślubowanie święcenia kapłańskie święta tag taśma washi TDZ TheScrapCake tort Uhk urodziny vintage Wielkanoc wild orchid crafts wiosna woc wspomnienia wybuchowe pudełko wycinanka wymianka wyróżnienie wyzwania zakładka zakończenie roku zaproszenie zawieszka zlot życzenia świąteczne

22 paź 2013

Post 142 i ...

... bardzo znaczący.
To właśnie dzisiaj mija rok od kiedy napisałam pierwszy post na moim blogu.
Na początku chyba nikt nie spodziewał się takiej liczby, nawet ja sama.
Początkowa fascynacja papierem i różnymi wytworami powinna się skończyć w zasadzie po kilku miesiącach, a ona trwa i cały czas rośnie.
Jestem zaskoczona takim obrotem sprawy, ale bardzo się cieszę.
Przetrwałam cały rok, napisałam 141 postów, mój blog w tym miesiącu przekroczył licznik 10000 wyświetleń, mam 65 obserwatorów, a wśród nich osoby, które zaglądają i zostawiają po sobie ślad.
Bardzo dziękuję Wam za tą obecność i cieszę się, że mnie wspieracie pisząc komplementy i miłe słowa. 
To dzięki Wam działam i cały czas się rozwijam.

Jaki będzie kolejny rok - czas pokaże.
Mam pewne plany, o których na razie pisać nie będę.

Natomiast w podziękowaniu za to, że jesteście zapraszam na słodkości.
Zabawa dla osób blogujących - bo bardzo lubię do Was zaglądać, poznawać nowe zakątki i czerpać inspiracje.

Warunki następujące:
1. Zgłoś chęć udziału w candy w komentarzu.
2. Umieść podlinkowany banerek na swoim blogu.

I to tyle.
--- Serdecznie zapraszam do zabawy ---


 A do zgarnięcia są:
papiery GP, UHK i BoBunny
dwa alfabety
dwie bazy na czekoladownik i notesik do oprawy z Eco scrapbooking-u
10 baz kartkowych białych z kopertami
pismo die scrapperin!
serwetki papierowe
kwiatuszki Rapakivi
wstążki
ramki z masy plastycznej.

Mam nadzieję, że przydasie przypadną Wam do gustu i skusicie się na nie.
Nie wykluczam dokładki.
Wszystko w Waszych rękach.
Na zgłoszenia czekam do 5 grudnia 2013!

Wyniki przyniesie Święty Mikołaj.
Zapraszam serdecznie i pozdrawiam
Irena

105 komentarzy:

  1. No to jestem pierwsza :) Słodkości cudne, a ja uwielbiam do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje roczku i życzę kolejnych tak wspaniałych lat w blogowaniu:) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po cukieraski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje roczku, i życzę dalszych wspaniałych inspiracji:)
    A w kolejce oczywiście się ustawiam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wytrwałości , widzę że z podobnym stażem jesteśmy blogowym nawet nie zwróciłam uwagi . Życzę więc wytrwałości i nieustającej weny . pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście spróbuję zawalczyć o słodkości

      Usuń
  5. Ilość czytelników mówi sama za siebie :) gratulacje!
    i ustawiam się w kolejce bo moja pasja też trwa od niedawna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!!
    Życzę kolejnych twórczych latek i oczywiście zapisuję się na cukieraski :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozwole sobie wcisnac doopke w kolejke :) Jednoczesnie zapraszam na candy do mnie http://kunstbyiris.blogspot.de/2013/10/100-czyli-candy-u-iris.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję roczku i staję w kolejce:) tuż przed mikołajem takie skarby trafić to by było szczęście :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy :)
    Z przyjemnością zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję i życzę kolejnych rocznic!
    Chętnie przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam candy, nie tylko ze względu na słodycze, oczywiście są one atrakcyjne, ale głównie dlatego, że dzięki candy odnajduję nowe, ciekawe blogi! Trafiłam i tutaj, blog oczywiście wędruje do obserwowanych, banerek dodaję, i będę zaglądać:) I gratuluję bardzo serdecznie roczku, oraz życzę dalszej owocnej pracy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj ,jak mozna to zapisze sie i ja.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i zapisuje się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję rocznicy :) U mnie niedawno stuknęło pół roku i też organizuję małe candy. Zajrzyj: http://tuja89.blogspot.com/2013/10/zapraszam-na-candy.html Zapraszam i ustawiam się w kolejce po Twoje cukiereczki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Staję grzecznie do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, gratuluję!! Oczywiście zapisuję się na candy. Obserwuję, a podlinkowany banerek tu - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję roczku .... pomysłów i wytrwałości ;)
    Oczywiście zapisuję się do candy i mam nadzieję że uda mi się wytrwać...

    http://allthisourworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję roczku i życzę kolejnych twórczych dni, miesięcy i lat :)
    Mnie właśnie wczoraj minął roczek blogowania i dobrze Cię rozumiem (pasja trwa i będzie trwać, bo w głowie wielka ilosć pomysłów) :D
    Banerek już wisi: http://evebellart.blogspot.com
    A przy okazji zapraszam do siebie na Candy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy ;)
    http://szydelkiemwoko.blogspot.com/ życzę wielu lat nieustającej weny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to ja z wielką przyjemnością przyłączałm się do zabawy , obserwuję bloga i życzę Ci wszystkiego naj naj naj co się szczęściem zwie i ..gratuluję roczku. Piękna nagroda do wygrania....byłabym przeszcześliwa:)
    Banerek u mnie na blogu i zapraszam Cię na moje CANDY jesli tylko masz ochotę\\http://kleksowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję pierwszej rocznicy! Wspaniałe smakołyki więc się zgłaszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję roczku:) Piękna liczba postów:) Z przyjemnością stanę w kolejce po Twoje słodziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluje i zycze nastepnych 111111111 takich rocznic :P
    zglaszam sie po cukierasy, a banerek wisi na fioridifantasia.blogspot.it
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowności, oczywiście, że z chęcią zapisuje się do zabawy.
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wpadłam przez przypadek, rozejrzałam się i zapisuję na candy :) . Znalazłam tu tyle wspaniałych inspiracji, że zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję :)) i życzę kolejnych, owocnych lat :)
    na candy oczywiście chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przygotowałaś piękne candy, więc dopisuję się do listy chętnych. :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Słodkości! Zgłaszam się. :)
    Banerek: http://kwiatowamodazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielu kolejnych lat blogowania z radością i pasją w tle, wielu setek aktywnych obserwatorów życzę!
    Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. 100 lat blogowania życzę. Pozdrawiam, a po cukierasy ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  31. Najlepszego, najlepszego... :) Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. U Ciebie roczek w prowadzeniu bloga a u mnie równe 4 miesiące od slubu. Każda z nas ma co świętować...
    Życzę kolejnego i kolejnego tak obfitego roczku w prowadzeniu bloga
    pozdrawiam i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję :)

    Z chęcią wezmę udział w zabawie
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo kuszące candy więc staję w kolejce bo byłam grzeczna w tym roku :)) gratuluję roczku

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczności, ale cukieraski mniam. Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://dotkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. To się zgłaszam z przyjemnością bo Mikołaja lubią wszyscy! A Twoje cukierachy super!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mogę przejść obojętnie - świetne Candy! :))
    przy okazji zapraszam na słodkości do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi bardzo przypadły do gustu. Może uda się je zdobyć. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję rocznicy :) I zapisuję sie na candy - taki Mikołaj bogaty mógłby do mnie zawitać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ustawiam się w kolejce i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratulacje na pierwszą rocznicę :)
    Super candy, więc się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością się dopisuję :)
    Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z okazji rocznicy, życzę Ci kolejnych i dużo weny twórczej .
    Twoje candy bardzo przyciąga, wiec się zapisuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam. Przyłączam się do wspanialej zabawy. Tobie oczywiście życzę kolejnych wspaniałych twórczych latek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  46. Super! Gratuluję rocznicy :-D
    A info o zabawie u mnie: http://les-petit-piafs.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  47. Hejo :) Po pierwsze gratulacje z okazji roczku, po drugie chętnie i ja przyłącze się do zabawy, a po trzecie banerek wisi na www.papierowykolorowy.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Również zapisuję się i oczywiście gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  49. a więc i ja staję w ogonku !

    OdpowiedzUsuń
  50. Ustawiam się w kolejeczce po słodziaki :) i zapraszam do siebie: handmadebyjo2013.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. i ja chętnie ustawiam się po te slodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ale słodkości....
    chętnie wezmę udział w zabawie i gratuluję roczku.

    OdpowiedzUsuń
  53. Długi ogonek, ale chetnie się przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ojej, ojej i ja się zapisuję na te cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja sie chętnie zgłaszam i życzę kolejnych twórczych lat :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam!
    Gratuluję pierwszego roku i życzę kolejnych oraz pełnych inspiracji, kreatywnych pomysłów.
    Zgłaszam się też na Candy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Z przyjemnością i ka spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję rocznicy ,na candy się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluje rocznicy, obserwatorów, komentujących , weny twórczej niech nigdy jej nie ubywa a wciąż rośnie :) Oczywiście z wielka przyjemnością zapisuję się w klejce po te piękne słodkości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wspaniała zabawa. Chętnie się przyłącze i zapraszam w odwiedziny:
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Naprawdę świetny blog, nie wiem dlaczego wcześniej go nie obserwowałam :)
    Co prawda nie prowadzę bloga o rękodziełach, ale mam nadzieję, że się zaliczę na losowanie :)
    Pozdrawiam!
    (link do postu z banerem) http://zadanie-na-5.blogspot.com/2013/11/candy-u-ireny-d.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Oj bardzo chętnie przygarnę te dobroci :) zaprasza do siebie www.szufladazrelaksem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych lat w blogowym światku. Przyłączam się do zabawy. Banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/. pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja się dopiszę. Gratuluję rocznicy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. piekne słodkości przygotowałaś:).
    Gratuluje rocznicy, obserwatorów i komentujących i życze wielu kolejnych twórczych lat...

    OdpowiedzUsuń
  66. Jee.. Uwielbiam takie cukierasy:) mam nadzieję, że szczęście się do mnie uśmiechnie:) Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo chętnie wezmę udział :) i będzie mi miło jeśli zajrzysz na moje candy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się chętnie i życzę kolejnych tak owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję roczku!
    Z niecierpliwością czekam na losowanie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratulacje! Życzę kolejnych twórczych chwil i wytrwałości :)
    Z przyjemnością się zapisuję. Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych.
    Obserwatorów i gości na pewno Ci nie zabraknie - piękne rzeczy tworzysz.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję od dawna. Ostatnio niestety zaniedbałam - czasobrak się strasznie rozpanoszył.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  72. Serdecznie gratuluję roku blogowania oraz pozostałych liczbowych sukcesów :)
    Z przyjemnością dołączam do zabawy:)
    http://justmycraft.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję osiągnięć, Twoje prace są wspaniałe. Ustawiam się w kolejce po pyszne słodkości ;)
    http://kraina-pasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję!
    Ustawiam się w kolejce po słodkości ;)
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluję roczku, życzę następnych.
    Staję w kolejce do losowania!

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję i życzę wytrwałości w pisaniu przez wiele lat.
    Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    www.ambra-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Z miłą chęcią się zapisuję i Gartuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się również :)
    Baner na blogu: http://chatapodlasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Z chęcią dołączę się do zabawy. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Chętnie ustawiam się w kolejce. Banerek u Jasiulowej.

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam:)
    Same wspaniałości znalazłam na tym blogu:) bardzo się cieszę, że tutaj trafiłam :) zatem ustawiam się w kolejce do zabawy, a banerek z linkiem umieściłam na swoim blogu zaczarowanypapier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Wow, ja chyba tylu postów - na pewno! - nie stworzyłam :) Bardzo Ci gratuluję i dziękuję za możliwość udziału w candy :) zgłaszam się, banerek na gatki-szmatki.blogspot.com
    Pozdrawiam i życze kolejny owocnych lat!:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja zawsze jestem chętna na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratuluję owocnego roczku i życzę kolejnych,Do kolejki wskakuję.

    OdpowiedzUsuń
  85. i ja się zapisuję :)))
    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  86. z wielka checia sie dopisuje - ja co prawda inspirowac w papierkach jeszcze nie umiem ale zapraszam do poznawania innych technik :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Z chęcią dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratuluje roczku, z pewnością szybciutko Ci zleciał :D takie słodkości uszykowałaś że głowa mała :D oczywiście do zabawy sie zapisuję i staje w kolejeczce ;) Pozdrawiam cieplutko... Kinga

    OdpowiedzUsuń
  89. Gratuluję rocznicy na blogu i dołaczam do zbawy:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://na-hali-u-hali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękny zestaw, nie sposób przejść obojętnie!! :)) Piszę się i zapraszam na moje choinkowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Staję w kolejce może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam chęć udziału w Twoim candy i zapraszam na mojego bloga:
    http://kauri-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Gorąco życzę kolejnych lat kreatywnego tworzenia i szybciutko staję w kolejeczce :) http://dwieleweraczki.blogspot.com/
    p.s.przy okazji zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  94. Wszelkiej pomyślności w dalszym blogowaniu życzę.Chętnie się ustawiam i zapraszam na moje słodkości, ale tylko dzisiaj bo czas się kończy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  95. Ale wspaniałości.. Mam nadzieję ze 100 komentarz dopisze mi w szczęściu :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Z przyjemnością się zapisuję :)
    Banerek na K-art :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy i gratuluje pięknych wyników:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  98. och, jaka długa kolejka. Ale to nic, ja również po świętuję Twój rok blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  99. Oczywiście i ja ustawię się w tej ogromnej kolejce.
    Gratuluję roczku :))) i życzę dalszych sukcesów. banerek już na moim blogu http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/ a i do mnie też zapraszam na zabawę

    OdpowiedzUsuń
  100. Przydasi nigdy dość, a Twoje są bardzo kuszące :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  101. Życzę dalszej chęci do tworzenia, wytrwałości przez kolejny rok jak i następny, następny.... :) Powodzenia!
    A ja staje w kolejce, banerek już u mnie widnieje pod adresem http://hobbyrekodzielo.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Ale nas rozpieszczasz :) grzechem byłoby nie stanąć w kolejce po takie smakowitości :) pozdrawiam i buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Zapraszam do dodania następnym razem zabawy na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

--- Bardzo dziękuję za każde miłe słowo zostawione na moim blogu. ---